středa 19. prosince 2012

Shaun T - Insanity

Tak už to je asi oficiální, jak rychle láska k P90X přišla, tak zase odešla, když jsem objevila Insanity. Jo, asi jsem prostě taková cvičební děvka. Na chvilku jsem se změnila kvůli Jillian a Ripped in 30, kvůli Insanity to bude holt muset být na dvakrát tak delší chvilku...
Insanity je dvouměsíční, lépe řečeno 60ti denní cvičební program, údajně nejtěžší, který byl kdy dán na dvdčko. Z mý vlastní zkušenosti - je to naprostá šílenost. A já jsem asi šílená. Ještě jsem si ani neudělala rozpis cvičení, kde bych mohla škrtat, ale už mám třikrát odcvičeno. 
Moje úplně první akce s Insanity byl fit test. Ten klasicky spočívá v tom, že si do archu vyplňujete, kolikrát určitý cvik dokážete během určitého času udělat. U Insanity máte celkem 8 cviků a každý jedete minutu. Tenhle fit test si pak zopakujete každé dva týdny, takže ho uděláte celkem pětkrát. Po těch šedesáti dnech byste měli vidět výrazné zlepšení. Já ještě nevím, ale ti lidi ve videu zlepšení měli :D

(zdroj: http://myfitjourney.blogerka.cz/obrazky/myfitjourney.blogerka.cz/fittestpics.jpg)

Jinak krom fit testu už mám za sebou Plyometric Cardio Circuit a Cardio Power and Resistance. Mě přišly oba tyhle workouty dost podobný, ten druhý mě možná bavil o trochu víc, ale to bude asi hlavně tím, že už jsem přibližně věděla, do čeho jdu :) Tím největším překvapením byly série cviků, každá se dělala 3x a ještě navíc se zvětšující se rychlostí (na to jsem už většinou neměla, ale snaha byla, což se cení).
V čem ale spočívala pravá podstata "šílenosti" bylo to, že obyčejný intervalový trénink se cvičí přibližně půl minuty na nejvyšší zátěži a potom máte zhruba 3 - 4 minuty na regeneraci. Ale u Insanity je to přesně naopak. 3 - 4 minuty máte chuť si vyzvracet plíce, jak se snažíte popadnout dech a pak máte půl minuty, kdy se doslova svalíte na zem a jste rádi, že jste rádi... No, když o tom tak přemýšlím, asi to doopravdy bude nejdrsnější cvičení na dvdčku :D.

(zdroj: http://cdn.blisstree.com/files/2012/09/Insanity-Workout-With-Shaun-T1.jpg)

Já bych měla končit 17.2. Určitě se najde pár pochybujících, že to nedám. Přiznávám se, po fit testu jsem taky měla pochybnosti, říkala jsem, že když mě takhle vyřadil fit test, co se mnou udělaj ostatní workouty? Ale zas taková bída to není, takže tentokrát už to fakt musím zvládnout!! 
K Insanity je samozřejmě i přiložen nutriční program na celou domu, kdy cvičíte. Já se jím neřídím, ale někomu to určitě může pomoct :) 
Takže abych to shrnula, Insanity doporučuju všema deseti, protože jestliže chcete výsledky, nestačí se za ně modlit, musíte pro ně makat!

Žádné komentáře:

Okomentovat