neděle 16. prosince 2012

Já vím, já vím...

Když jsem v půlce druhýho levelu vzdala 30 Day Shred od Jillian, asi tejden jsem od svý nejlepší kámošky poslouchala, jaká jsem lemra, nemám vůli a nic nevydržím. Tak jsem začala Ripped in 30 a řekla jsem si, že už všechny cvičení vydržím až do konce... :D Ehm. Ale na mou obranu, v tu dobu jsem v to fakt věřila! 
Dneska bych měla mít Day 16 P90Xu, ale nějak se ani za boha nemůžu donutit. A hlavně - tenhle týden jsem objevila nový cvičení, taky navržené od Beachbody, tentokrát je autorem Shaun T. Víte, kam mířím? 

58195020154410677_h5isu1xu_c_large
(zdroj: weheartit.com)

INSANITY! Všechno, co jsem o tomhle programu četla mě tak trochu nutí si myslet, že to tentokrát dám. Ale to jsem si u P90X myslela taky a po dvou týdnech mě to přestalo bavit. Takže na to zkusím jít jinak. Nebudu vám nic slibovat, slíbím to akorát sama sobě a vy budete svědci :) Takže tímto oficiálně sama sobě slibuju, že dokopu svůj línej zadek zvládnout tohle šílený cvičení!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat