pondělí 24. prosince 2012

Krásné Vánoce!

189802_295913490527698_353173355_n_large
Abyste si nemysleli, že se na vás o svátcích vykašlu, tak vám přeju krásné Vánoce :) Pořádně si je užijte a já doufám, že jste byli celý rok hodní, aby vám Ježich něco naježil. A do nového roku bych vám všem ráda popřála co nejmíň nesmyslných cílů a co nejvíce vůle při plnění těch reálných. Buďte šťastní a zdraví, neřešte kraviny, které nemůžete změnit, a hlavně se pořád usmívejte, protože s úsměvem jde prostě všechno líp :))

Když jsem včera a předevčírem balila všechny ty dárky, které jsem nakoupila pro své nejbližší, naprosto mě dostala totální nálada. Pustila jsem si k tomu Sám doma 1 a pak i 2, viděla jsem Lásku nebeskou a Grinche mám v plánu někdy v průběhu prázdnin. Krom toho jsem taky viděla Pretty Woman, Jeden den v New Yorku, Co ta holka chce a Past na rodiče, což sice vůbec nejsou vánoční filmy, ale jsou starý a já je měla ráda, když jsem byla malá, takže je o vánocích vždycky zkouknu taky (většinou místo pohádek, protože ty mě moc neberou). Vypila jsem asi milion litrů čase a pilně jsem prokrastinovala. Kromě každodenního cvičení jsem se naprosto a dokonale flákala. Letošní vánoce si prostě užívám jak se patří :)

Tumblr_mdgarjivix1r3l2xmo1_500_large

No a co se předsevzetí do novýho roku týče, ještě jsem je nevymyslela. Zatím mám v plánu jen dokončit Insanity, což ale není tak docela předsevzetí, to je prostě daná věc. A musím se dokopat a napsat konečně povídku do letošní Literární soutěže o cenu Filipa Venclíka. Ach jo. Moc se mi do toho nechce... 
A co vaše předsevzetí? Nebo přání od Ježíška? Pochlubte se :)

Tumblr_mfci3hm4fw1rqlumto1_500_large
(zdroj: weheartit.com)

Žádné komentáře:

Okomentovat