středa 26. prosince 2012

My top hand cream

Je až s podivem, že se na pozici My top dostal výrobek od Oriflame. Vzhledem k tomu, že je máma Oriflame lady, máme doma jejich kosmetiky zásoby, běžně ji používám, ale že by mě nějak úplně oslnila? To se tak docela říct nedá. Vždycky jsem tak nějak preferovala kosmetiku, kterou můžu v drogerce sama vyzkoušet. Ale pak jsem jakousi náhodou dostala od mamky krém Nature Secrets Mint & Raspberry. Ona totiž ví, jak jsem na krémy na ruce úchylná, tak mě jimi pravidelně zásobuje, za což jí jsem celkem vděčná, pokud mi zrovna necpe nějaké nechutně "vonící".
A právě v tomhle je tenhle krém mojí láskou největší. Vůně je svěží, jemná a hlavně po pár minutách ji už skoro necítíte. Asi záleží na každém, co od krému očekává, ale já opravdu nechci celý den smrdět malinama, takže mi to naprosto vyhovuje.
Dalším bonusem, který nemůžu zapomenout zmínit, je ten krém samotný. Nemastí, je relativně hutný, ale dobře se roztírá, rychle se vstřebává. No uznejte sami, teď na zimu je tohle prostě ideální kombinace :)



Žádné komentáře:

Okomentovat