pátek 28. prosince 2012

Ježíšek

To bych přece ani nebyla já, kdybych se vám nepochlubila, co jsem dostala od Ježíška. A jak všichni určitě moc dobře víte, byla jsem mooooooc hodná, takže mi toho spoustu naježil :D. Omluvte prosím mojí kvalitu fotek, je to foceno mobilem, nějak mi zlobí karta od foťáku a nejde mi to přetáhnout do počítače.


Takže zleva: hydratační tělový mlíko Garnier s výtažkem s aloe (abych doplnila sbírku tělových mlík od Garnieru), krém na ruce Nature Secrets Mint & Raspberry z Oriflame (který prostě miluju), sprcháč a voňavka Adidas Happy Game (tuhle vůni miluju a ta kazeta byla ve slevě a já jsem asi úchyl :D), sprcháč Palmolive Honey & Milk (dárek od babičky, ale voní úžasně, už jsem se zmínila, že miluju cokoliv Honey & Milk?), šampón a kondicionér Nature Secrets Sunflower & Blueberry od Oriflame (tak tohle byl dárek od maminky, přináší zjištění, že i další produkty z řady Nature Secrets voní naprosto dokonale) a řadu uzavírá šampón Schauma Push-Up Volume (pozor pozor, s kolagenovým komplexem, další dárek od babičky). Skoro si až začínám říkat, jestli se mi někdo nesnaží něco naznačit?



Ani nevím proč se u nás pro věci z Lidlu chytlo označení Jebky z Lidlu (od slova pojebaný, když tyhle papuče jsou prostě super? A to není jediný dárek z Lidlu, který jsem letos dostala :D. Ještě jsem odtamtud dostala termotričko, který vůbec není pojebaný, dneska jsem ho otestovala na běžkách, takový ponožkopapuče, termoponožky (potřebuju holt něco do pohorek a do běžek), takový to super zrcátko se stojanem, určitě víte, který myslím - je kruhový a když ho otočíte, máte chuť se pozvracet, protože vidíte svůj obličej 5x větší :D. A hádejte, jak moc hodná jsem byla! No vzhledem k tomu, že jsem si dostala, co jsem si přála, tak doopravdy hodně. ten druhý obrázek mluví sám za sebe :)
Není to ani z daleka všechno, ještě jsem pod stromečkem našla pár dalších věcí, které mi udělaly radost, ale jsou vánoce a já jsem holt línej člověk, takže po mně nemůžete chtít, abych vám fotila všechno :P Naušnice, čokoláda, svetry dva, pyžamo, make-up (můj vysněný True Match), dvě Nutelly (který s radostí věnuju sestře), penízky, knížka, balzám na rty, žvejkačky a vzorky všeho možnýho z časopisů (jo, moje ségra je fakt nápaditá), lak na nehty, gumičky (bezkonkurenčně nejlepší jsou ty z DM, obyčejný černý bez toho kovovýho nesmyslu)...
A musím ještě na závěr naprosto upřímně říct, tohle byly vánoce s největším počtem sportovních dárků vůbec! Děkuju Ježíšku :)




Žádné komentáře:

Okomentovat