sobota 1. prosince 2012

My awesomely awesome dinner

Kolikrát vám kdo říkal, že všechno nezáleží jenom na cvičení, že musíte i zdravě a vyváženě jíst? Slyšeli jste to milionkrát. Já taky, nebojte. Ale většinu svýho života jsem na to totálně kašlala. Dát si čokoládu v deset večer? Není problém, klidně sežeru půl tabulky... Po čase jsem si naštěstí uvědomila, že tudy cesta prostě nevede. Ne, doopravdy se nemůžu cpát jako nezavřená a zároveň mít pěkný vyrýsovaný svalnatý a štíhlý tělo. Bylo by to sice hezký, kdyby to takhle šlo, ale leda tak v alternativním světě :D
Takže jsem začala jíst zdravě a ani večeře nejsou výjimkou :) Naučila jsem se jíst tak, že je moje poslední jídlo večeře a potom bych už neměla mít hlad. A taky nemám. Navečeřím se většinou mezi 6 a 7 a pak mám 12 hodin od jídla klid, O víkendu bych to sice mohla teoreticky posunout, ale jsem už takhle zvyklá, takže to stejně nedělám :D 
Tak jo, konec žvanění, přidávám fotku dnešního menu :) (Ze dneška je ta první fotka, ta druhá je focená asi před týdnem)



Žádné komentáře:

Okomentovat