pátek 30. listopadu 2012

Jillian Michaels - Ripped in 30

Sice jsem tohle cvičení dokončila už před týdnem, ale nějak jsem nestíhala, takže vám píšu až teď. Stejně jako v 30 day shredu i tady cvičí Jill a má s sebou dvě další supermeganamakaný holky, který se tentokrát střídaly. Nepamatuju si už, který všechny tam byly, myslím že Basheera, Shirly, Shelly, nebo tak někdo, ale to není moc podstatný. 
Naprostou novinkou je rozdělení do 4 levelů, což Jillian udělala poprvé a nezapomněla to několikrát zmínit. Cvičení začíná klasicky rozehřátím a potom postupuje podle Jillianovského konceptu 3-2-1 (posilování, kardio, břišáky). Pokud nejste naprostý sportovní analfabet a máte už alespoň něco mála za sebou, duši nevypustíte, to slibuju. Občas sice slabší chvilky byly a ani náhodou jsem vždycky necvičila pokročilejší verzi, i když jsem se o to snažila. 

(zdroj: http://i2.photobucket.com/albums/y39/shawna_christine/30dayprogress3.jpg)
Ne, tohle doopravdy nejsem já, ale máte to jen tak pro inspiraci, co s váma cvičení udělá :))

A je tu pár dalších věcí, za který bych Jill nejradši láskou sežrala, např.: v tomhle cvičebním programu už není tolik vražednýho poskakování, který mě vždycky dokázalo naprosto zničit. 
A další věc: cviky se v levelech neopakují!! To je naprostá bomba, protože já jsem zrovna člověk, kterej sice miluje stereotyp (už asi dva měsíce snídám to samý, asi 5 let jsem neměla jinou snídani než sladkou, mám ráda pracovní dny, protože přesně vím, co budu kdy dělat a to má na mě celkem uklidňující účinky), ale ve cvičení ho nesnáším. Proto jsem byla Jill neskonale vděčná za tuhle inovaci. Cvičení vždycky probíhá tak, že v sekci posilka jsou tři různý cviky, který se cvičí dvakrát, vždycky půl minuty jeden a pak druhá série, v kardiu jsou jenom 2x2 cviky a na břišáky jenom dva různý půl minutový cviky, který dají dohromady mintutu. A můžete se spolehnout, že přesně tyhle cviky už v dalším levelu nenajdete, maximálně jejich obměnu. 
A dál: nikdo od vás neočekává, že budete cvičit každý den, právě naopak, Jillian to dokonce zakazuje! Naordinuje vám cvíčo jenom 5 - 6x týdně s tím, že máte jeden nebo dva dny vynechat, aby si tělo trochu odpočinulo. Je to super věc, snáz se potom tenhle cvičební program dodržuje. 
No a asi poslední super věc: Vzhledem k rozdělení do 4 levelů, se každá úroveň cvičí jeden týden namísto deseti dní jako v 30 day shredu.

 
(zdroj: http://modeathletics.com/blog/wp-content/uploads/2011/03/jillian-ripped-in-30.jpg)

A abych nezapomněla, k Ripped in 30 je i speciální stravovací plán. Já jsem ho jen tak projela, ale nemyslím si, že bych ho nějak nutně potřebovala, takže jsem ho nedodržovala. Zastávám názor, že bychom měli všichni jíst vyváženou stravu pořád a ne jen když se snažíme zhubnout. Jedla jsem teda tak, jak jsem uznala za vhodné, necpala jsem se čokoládou a i tak šly kila dolů (asi 2). To sice cíl zrovna nebyl, jde mi spíš o celkový zpevnění a vytvarování postavy, ale jestli vážím o dvě kila víc nebo míň? To mě zas tak netrápí :)

(zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=jbUXyaeX-BY)
A tady ještě přidávám krátkou ochutnávku z Ripped in 30 :)

Žádné komentáře:

Okomentovat