úterý 27. listopadu 2012

Něco málo pro inspiraci

Omlouvám se, ale jsem nějaká totálně grogy, takže přidávám jenom něco pro inspiraci :) V kolika lifestylových časopisech jste už četli, že si máte pověsit fotku někoho hubenýho na lednici, aby vám to zabraňovalo pořád žrát? Já asi v milionech, ale stejně jsem to nikdy neudělala a to z jednoho prostýho důvodu - všichni by si o mně mysleli, že jsem totální magor :D Takže se tím zásobuju na weheartit :)
Jo a dneska u toho doktora - dopadla jsem nadmíru dobře :) Byl celkem vykulenej z toho, že jsem mu na férovku řekla, že jsem ten korzet na sobě půl roku neměla, pak kouknout na rentgen a prej: "Hm... No, máš to naprosto perfektní, takže to už necháme bez korzetu. A můžu si tě vyfotit? Že bych tě ukazoval na kongresech." Díky, že jste na mě mysleli!

598625_10151557263193298_220805227_n_large

Tumblr_me5i4szb8s1qcyra0o1_500_large

Tumblr_lpfyvy0ihr1r145b1o1_500_large
(zdroj: weheartit.com)

Žádné komentáře:

Okomentovat