čtvrtek 22. listopadu 2012

Citróny!

Ať se podívám kam se podívám, kolem dokola jsou všichni nachcípaní. To myslíte vážně? Já nechci bejt nemocná! Už od prázdnin se tak pěkně držím, naposledy jsem byla nemocná někde na přelomu července a srpna, když jsem byla na táboře, měla hlídky dlouho do noci a jak říká moje maminka (a asi to bude pravda, protože maminky mají vždycky pravdu), neumím se prostě pořádně oblíkat :D. Dneska, když jsem byla ve škole, a jako obvykle mi byla zima, měla jsem pocit, že mě začíná bolet v krku. Nechápejte mě špatně, nejsem jedna z těch, co se můžou zbláznit při rýmičce, ale mám všechno teď tak hezky naplánovaný, že se mi prostě nechce marodit :D Takže čas od času podnikám jistá preventivní opatření
Tenhle tejden jsem byla v lékárně pro léky a jelikož jsem členem toho jejich klubu zdraví, nebo co to je, dostala jsem zadarmo časopis. A protože jsem se při čekání na bus značně nudila, začala jsem si ten jejich plátek prohlížet. Až mě překvapilo, jak zajímavý články tam byly :) 
Na zadek mě posadil článek Báječný citron. Vesměs to sice byly takový ty staronový informace, ale přece jen mi díky němu došlo pár věcí. Citron mírní chuť k jídlu a podporuje metabolismus tuků. Šťáva z jednoho a půl citronu (záleží na čerstvosti) pokrývá přibližně denní spotřebu vitamínu C. Před tím, než citron vymačkáme, ho na 5 minut vložíme do misky s vroucí vodou, získáme tak mnohem více šťávy. Zajímavý, co? (zdroj: časopis Moje zdraví, 11/2012)


A přesně proto jsem se rozhodla dát si dneska zdravou svačinu, která mě nakopne. Já vím, takhle to nevypadá zas tak skvěle, ale věřte mi, bylo to fakt dobrý :). Jo a sorry za tu misku, není moc reprezentativní, ale je z dětství :P. Takže: 1 citron + 1 pomeranč + trocha jogurtu (můj favorit je bílý jogurt Hollandia, ten, co má na kelímku krávu) + slunečnicový semínka + na dochucení trocha medu = Vitamínová bomba :)) A k tomu ještě zelený čaj s plátky zázvoru a dílo je kompletní. 
Máte i vy nějaký triky, jak se vyhnout dneska všudypřítomnejm nemocem? Sem s nima! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat