středa 21. listopadu 2012

Jillian Michaels - 30 day shred

Právě jsem docvičila, jsem nabitá energií, tak vám trochu přiblížím začátek mý "sportovní kariéry"... Byla jednou jedna slečna, která vypadala celkem jako já, dokonce se i chovala jako já. Dobře, byla jsem to já :D Ok, bla bla bla, dostávám se k tý podstatnější části. Nějak se ke mě dostalo video od Jill, poslala mi ho tuším sestřenka, která ho objevila kdesi na internetu, s komentářem, že je to skvělý a ať to určitě zkusím :). A jelikož je tahle moje sestřenka už dlouho mým vzorem, řekla jsem si, že to zkusím. A bylo to. Podmínky byly sice trochu inprovizovaný, místo činek jsem používala petky vody, ale účinek to mělo stejný, bicáky se rýsujou :)

(zdroj: weheartit.com)

Co se mýho názoru na tohle cvičení týče, zpočátku jsem byla naprosto unešená a roztrubovala jsem do světa, jak je Jill skvělá a dokonalá. Zatáhla jsem ho toho i kámošku a cvičily jsme spolu, navzájem se hecovaly, abychom nevynechávaly cvičení. Level 1 byl po nějaký 13 dnech (místo původních 10) celkem úspěšně dokončen, výsledky byly, nadšení rostlo :) Ale pak přišel level 2 a po nějakých třech cvičeních mě prostě na férovku přestal bavit. Cviky byly možná účinné, ale vidina dalších 7 dnů mě naprosto ničila. Zacvičila jsem to ještě dvakrát a pak přišla ta věta. Vzdávám to. Byl to můj první cílený pokus o cvičení a já s tím sekla po třech týdnech. No nadšená jsem ze sebe nebyla, ale věděla jsem, že 30 day shred prostě není pro mě

(zdroj: weheartit.com)

Abych vám trochu vysvětlila systém tohohle cvičení. 30 day shred má 3 levely, každý se cvičí 10 dní, což vám dá pak logicky 30, když cvičíte doopravdy poctivě. Což jsem já právě moc nezvládala. Jsou tam cviky nejdřív na rozehřátí, následuje posilko, cardio a posilko na břišáky. Mě nejvíc dokázaly zničit "jumping jacks", do češtiny bych to přeložila jako skákacího panáka :D Dokázalo mi to lejtka odrovnat takovým způsobem, že jsem se musela přidržovat zdi, abych nespadla, když jsem šla po schodech. 
Ale pravda je taková, že přestože mě tohle cvičení moc nezaujalo, Jillian se mi jednoduše dostala pod kůži. Ve svých slabších chvilkách při cvičení jsem jí nadávala, říkala jsem jí, ať už zmlkne, když na mě ječela, ať se snažím. Ale ve finále? Místo 30 day shredu jsem přešla na Ripped in 30, což je to první jenom trochu vylepšený :D. A to jsem zvládla!! 

(zdroj: weheartit.com)

Žádné komentáře:

Okomentovat