sobota 8. prosince 2012

My top chocolate

Jo, i já jsem jenom člověk a nutno podotknout, že i já miluju čokoládu. Ale co je pro mě čokoláda? Milku, Orion a podobný věci fakt nesnáším. Když se podíváte na složení a vidíte, že je obsah kakaové sušiny ve výrobku 30%, a vše ostatní je v podstatě cukr, nezkazí vám to chuť? Podle Evropské Unie musí mléčná čokoláda obsahovat minimálně 35% kakaové sušiny. Jen tak ze zvědavosti jsem prozkoumala špajz a co jsem nenašla - mléčná čokoláda Orion tvaroh a borůvka. Po rychlém prolítnutí složení: Obsah kakaové sušiny: min. 25%. Skutečně zvláštní...
Ale zpátky k My top chocolate. Už asi 2 měsíce jí je Lindt Excellence Chilli Dark. Ptáte se proč? Zkuste ji ochutnat. Tahle čokoláda je sice sladká, ale nijak extra přeslazená a chilli jí dává naprosto jedinečnou chuť. Není to tak, že by vám po jednom čtverečku shořela pusa i se zubama, je taková... Lehce pikantní, dalo by se říct :)


Žádné komentáře:

Okomentovat