pátek 11. ledna 2013

Vtípek

Inspirace na dnešní článek mě přepadla zrovna když jsem cvičila. Divný, co? :D Už předem varuju, nebude to nic velkolepýho, ale prostě mě to dneska tak dostalo, že se o to musím podělit :D

Tumblr_mfyj4zcjmh1r2ytofo1_500_large
(zdroj: weheartit.com)

Znáte taky ten moment, kdy si v klidu (v klidu = jste teprv u zahřátí a už jste tak hotový, že si připadáte, že každou chvíli umřete) cvičíte podle videa a tam máte šíleně nakorbenou Rachel, která si jede jumping jacks (skákací panáci) rychlostí cca 100/sec. A pak k ní přijde Shaun a řekne jí: "Come on Rachel, that's too slow! Faster, faster, FASTER!!" A ona fakt zrychlila!... Jo, jasně Shaune. Víš kam běž.

Což mě přivádí k lásce n°1 - Jillian. Byla podobně vtipná. Ségru, která podle ní teď začala cvičit, nejvíc pobavila "if you think you're gonna die, stay with Anita". Já osobně preferuju jinou: "Are you crying now? Eeeh, eeeh, it hurts! I don't care! GET THE LEGS WIDER!" Uznávám, takhle když to jen čtete, zas takovej vtípek to není. To pak ale máte tak, když už jste tak totálně unavený, že nemůžete nic než se smát. (Zkoušela jsem vám tu hlášku najít na youtubu, ale prej to máte brát jako motivaci, abyste se prokousali až do weeku 4 :P) 

2 komentáře: