sobota 5. ledna 2013

Power 90 – výzva nebo cvičení pro důchodce?

(Omlluvaám se za divnou úpravu, nechápu, co se stalo, ale nejde mi text zformátovat do bloku, tak mějte prosím pochopení. Děkuju)

Abyste pořád nemuseli číst moje kecy, připravila jsem pro vás menší změnu a tou je jakási spolupráce s Coco, která pro mě (a pro vás) napsala článek o P90. P90 je jakási "předehra" k P90X, určitě jste si všimli chybějícího X v názvu, což značí, že tenhle program není tak extrémní a náročný. Coco je beauty bloggerka, přestože je její blog prozatím pozastaven, vzhledem k tomu, že jí odešel notebook, ale brzy se můžete těšit na další články na jejím blogu www.be-skinny-beauty.blogspot.com.

(zdroj: www.amazon.com)

Abyste si ještě předtím, než se dovíte názor Coco, udělali nějakou představu o tomhle programu, připíšu vám sem pár slov. Už když se podíváte do rozpisu, určitě si všimnete, že je cvičení rozvrženo na sudé a liché dny. Jednou máte posilování a podruhé cardio a posilování na břicho. Tohle vystřídáte třikrát a pak máte jeden den (tedy 7.) volno. Po 1 měsíci se vždy zvedne náročnost jednotlivého cvičení. Kouknete do rozpisu a myslím, že to pochopíte docela rychle.
Co se Power 90 týče, má oproti P90X velkou výhodu v tom, že je méně časově náročný, což se se hodí pro pracující lidi, nebo třeba i pro začátečníky, kteří nejsou zvyklí se příliš hýbat. Jen mi přijde škoda, že na internetu snadněji najdete informace o P90X. Skoro, jako by si všichni mysleli, že tahle extrémní verze je pro ně správná, že z toho budou mít dřív výsledky nebo nevím. Ale zase je fakt, že s tou extrémností bych to tady tak neviděla, když se podíváte na moje srovnání s Insanity...

Název článku se vám možná může zdát trošku drsný, ale v průběhu to pochopíte. Když mi kamarádka poprvé řekla o Power 90 sériích, myslela jsem si: „Pane bože, jak o tom může vůbec uvažovat?“. Myslela jsem si totiž, že je to cvičení především pro chlapy, kteří jsou obecně silnější než ženy a třeba takové kliky jim (na rozdíl ode mě) nedělají sebemenší problém. Po 30 Days Shredu, který jsem dokončila jsem však nevěděla, co dál. Jillian jsem už měla plné zuby, zkusila jsem 6 Weeks Six-pack, ale skončila jsem po prvním dnu, nepotřebovala jsem aby na mě někdo křičel. A tak jsem se dostala k Power 90. 
Nejdřív jsem se dost obávala, ale po prvním cvičení mi došlo, že to tak těžké nebude a brzo jsem viděla výsledky. Jenže, po asi pěti dnech jsem musela cvičení kvůli výletu do Německa přerušit a to samé se mi stalo ještě jednou, poté co jsem začala znovu. 
Přesto jsem cítila, že pro své tělo dělám něco dobrého. Tony byl na mě hodný, říkal ať si dám pauzu když už nemůžu, měl mezi cvičením pauzi na pití a otření potu... Který se nekonal. Navíc jsem přítelovi musela ukrást činky, které jsou ke cvičení potřeba a já se bála, že mu je budu muset vrátit a cvičení půjde do háje.
S jeho lekcemi jsem se navíc sotva zapotila a začínala jsem si myslet, že jsem snad nějaká divná. Ale chyba nebyla ve mně. Cvičení Power 90 mě i potřetí přestalo bavit a já si řekla, že to nemá cenu a začala se rvát cukrovím. 

(zdroj: http://img.photobucket.com/albums/v301/Vixia/fdgdfhsdh.png)

2 komentáře:

  1. nono, asi nedám prostě dopustit na Jillian a tohle mě moc neláká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, Jill byla skvělá, přemýšlím, že se k ní zase vrátím, až dokončím Insanity, jen bych od ní zkusila nějakou novinku :)

      Vymazat