úterý 8. ledna 2013

Nutrend - Endurosnack

Celá tahle sranda začala vtípkem mojí sestřenice, když mi řekla, že bych mohla začít chodit na atletiku. A vzhledem k tomu, že mám kamarádku, co se tomuhle sportu věnuje, chtěla jsem ji pobavit a tohle jsem jí řekla. Nečekala bych, že to bude brát tak vážně, proto jsem taky byla dost překvapená, když jsem otevřela od ní dárek k vánocům a našla jsem tam právě Endurosnack. 



Nejdřív ze mě měla srandu, protože když viděla můj výraz, chápu, že to jinak prostě nešlo. Samozřejmě, že jsem vůbec netušila, o co šlo. Až po trochu bližším prozkoumání nápisů "long-lasting energy gel" a "continuous energy supply" mi došlo, že pasta na zuby to asi nebude. Jsem to ale bystrá, co? :D A protože jsem taky zvědavá jak moje babička, hned jsem to rozdělala, musela jsem to přece ochutnat, ne? Můj výraz překvapení téměř okamžitě vystřídalo naprosté znechucení. Vždyť co byste taky očekávali od jakési chemií napěchované sračky s příchutí zeleného jablka? 




Tak co říkáte na to složení? Samý sladidla a umělý zdroje energie. Já bych si musela vzít slovník, kdybych tomu složení chtěla rozumět. A jaká je základní poučka pro výběr zdravých potravin? Nikdy nejezte to, u čeho potřebuje slovník při čtení složení. Samozřejmě, mě nešlo o nic jiného, než o pouhý experiment, rozhodně nehodlám zařadit tuhle věc do svýho běžnýho života. Je v tom tolik chemikálií, který v sobě nechci. A o to víc mě zaráží, když mi ona kámoška řekla, že to musí jíst před každými závody, prostě aby měla lepší výkony...
A co z mého experimentu vyplývá? No stručně řečeno, není to žádná shitka, energie vám to dá kotel a to jsem to měla na dvakrát. Takže reklamy nelžou, je to dobrý zdroj energie, dokonce jsem i doopravdy cítila, že se uvolňuje postupně, protože jsem nebyla na konci cvičení nijak dvakrát unavená, což normálně bývám, a navíc mě téměř nebolely svaly i při dost namáhavých cvicích. 

Oficiálně je endurosnack vhodný hlavně pro vytrvalostní fyzické zátěže, a protože obsahuje isomaltuózu (Palatinose), která má nízký glykemický index, uvolňuje se do těla pomalu. Pomáhá zlepšit výkonnost a doplnit energii. Také obsahuje speciální látky (L-Carnosine a L-Alanine), které pomáhají bojovat proti překyselení zatěžovaných svalů. 
(zdroj: http://www.nutrend.cz/cz/produkty-nutrend/enduro-drive/art_18718/endurosnack.aspx)



A ještě jedno upozornění! Pokud cvičíte, protože chcete zhubnout a nejde vám o nějaký supervýkon, na podobné věci se vykašlete, nemá to cenu, protože když se podíváte na tabulku nutričních hodnot, nejspíš se vyděsíte. Obsah sacharidů 29,3g, z toho cukrů 28,5g. Když si tohle dáte před každým druhým cvičením, asi těžko zhubnete. Nemluvě o tom, že je to fakt nechutný.



Žádné komentáře:

Okomentovat