čtvrtek 3. ledna 2013

Mé fitness poprvé

Netroufám si říct, že si budu včerejší den pamatovat na věky věků, ale určitě ještě chvíli jo. Byla jsem totiž poprvé ve fitku. Dobře, ne doslova poprvé, rok jsem chodila na zumbu a pak rok na poweryogu, ale v pravém slova smyslu "posilovna" jsem byla poprvé. 
Nejvtipnější byl ten moment, když jsme s kamarádkou přišly do Ladies Room, která byla přecpaná různými stroji od běhacího pásu, přes rotoped, posilovače stehen až po veslařský trenažer a Power Plate. Tak jsem si teda vylezla na pás, abych se ze začátku trochu rozehřála, a v tu chvíli mě napadlo jediné. Haha, jak se tohle proboha zapíná? Naštěstí se nakonec ukázalo, že to není zas tak složité a všechny stroje se zapínají stejně (tlačítkem Start). 
Během těch dvou hodin, co jsme tam s kamarádkou strávily jsem vyzkoušela téměř všechny stroje, naštěstí jsme měly kliku a obě ženy, co tam byly, když jsme přišly, asi po půl hodině odešly. Takže jsme si aspoň nepřipadaly trapně. 
Docela mě překvapilo, že vstupné nebylo tak drahé, jak bych čekala, jen 60 Kč a to ještě ke všemu na neomezeně dlouhou dobu. Bohužel jsem jela já za kámoškou, takže jsem ještě platila jízdenky, takže mě to ve finále vyšlo ještě dráž, než kdybych šla do fitka tady u nás za 90 Kč. 
A shrnutí? Super zážitek, byla tam sranda, ale to bylo asi i dobrým výběrem společnosti, kdybych šla sama, tak mě to asi zrovna dvakrát nebaví. Každopádně do fitka nijak pravidelně chodit neplánuju, jednak je totiž cvičení doma pohodlnější a druhak, a to hlavně, o dost levnější.

↓ Hm, tak přesně takhle jsem u toho nevypadala :D 
Tumblr_mg1pqrd7bd1r1r1w1o1_500_large
(zdroj: weheartit.com)

Žádné komentáře:

Okomentovat