úterý 1. ledna 2013

Bída novoročních předsevzetí

Víte, co je nejhoršího na novoročních předsevzetích? Ne to, že je musíte dodržet, ale musíte je hlavně vymyslet! Včera jsem asi po půl litru vína měla obrovský dilema, co budou mý letošní novoroční předsevzetí. Se ségrou jsme si vzaly papír a tužku a rozhodly se, že jich dáme 12, jako na každý měsíc jedno. Ona jich má nakonec devět, já pět. A to jsem ještě dřela nouzi, abych aspoň něco vypotila. 

Tumblr_m9yv96xp2d1rbbxbro1_500_large
(zdroj: weheartit.com)

1. Nebudu lemra 
Nechybělo málo a už bych to porušila hned dneska. Na to, že je teprve 1.1. nic moc. Ale hecla jsem se a lemra nejsem. Poctivě jsem si dneska dala Insanity (Pure Cardio & Cardio Abs) a ještě jsem byla venku se psem. A to už je co říct, no ne? 

2. Najdu si letos konečně nějakou brigádu
Hned zítra mám kvůli jedné volat, tak se doopravdy modlím, aby to vyšlo, protože jsem přece jenom chudá studentka a z toho, že jeden dělá instruktora na letním táboře, se moc zbohatnout nedá, to mi věřte.

3. Udělám řidičák
Původně jsem tohle předsevzetí chtěla mít taž na rok 2014, vzhledem k tomu, že mám narozky v říjnu, tak jsem ho chtěla dělat na jaře. Ale co můžeš udělat letos, neodkládej na příští rok, no ne? :) Jo a taky bych pak měla jenom 4 body na seznamu a to by bylo vážně ubohý.

4. Vydržím s nějakým klukem aspoň 3 měsíce
Ehm, tohle asi není nutné moc komentovat, snad bych jen zmínila, že jsem hrozná a celkem obstojně mě charakterizuje věta: "S klukem chodím maximálně tři týdny, za tu dobu totiž stihnu na randech vystřídat všechno oblečení a pak mě to už nebaví." Smutný, co?

5. Půjdu na We Run Prague 2013
Tohle je pro mě obrovská výzva a snad nebudu takovej srab, abych to vzdala. Teď přes zimu se pilně připravuju s Insanity, což by mi mělo pomoct získat nějakou fyzičku a až skončím (přesně 17.2.) a koupím si boty na běhání, začínám trénovat. Takhle to zní strašně hezky, takže jsem zvědavá, jak to dopadne. Běhání si právě moc nedávám a tímhle bych to chtěla změnit. 


(zdroj: www.werunprague.cz)


Edit 4.1.2013:
6. Přestanu každý den snídat sladké
Ne, že by tohle vyplývalo z toho, že bych z ničeho nic přestala mít ráda sladký, to jako vážně ne, nebojte, nejsem nemocná. Ale zas si říkám, že by bylo fajn po tak dlouhý době vyzkoušet něco novýho, no ne? Začnu se slanou snídaní zatím tak 2x týdně a uvidím, co to se mnou udělá. Přece jen, třeba v chlebu je spousta sacharidů, které, vzhledem k tomu, že jím tmavý žitný chléb, by mi měly odat energii postupně, takže tím spíš bych to měla ve škole vydržet.

2 komentáře:

  1. Tak doufám, že na WRP se potkáme! Letos bych se na něj chtěla taky přihlásit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to abych začala pilně trénovat, abych neměla takovou ostudu :D

      Vymazat