pondělí 21. ledna 2013

My top shops

Asi jste si všimli jedný zásadní a všeobecně známý věci. Holky rády nakupujou. Neplatí to vždy jenom o oblečení, ale třeba i o kosmetice, doplňcích, nebo dejme tomu o jídle. Je zkrátka vědecky dokázáno, že nakupování nám způsobuje radost. Neptejte se mě, jak je to možný, to vám neřeknu, ale je to zkrátka tak. A ani já samozřejmě nejsem výjimkou

Tumblr_mgudfwjhhz1rywy3ko1_500_large
(zdroj: weheartit.com)

Nejsem blázen a nebudu se proto snažit vybrat jenom jeden obchod, který mám nejradši. Protože žádný takový není. Jsem asi divná, ale z nějakýho důvodu preferuju chodit do "specializovanějších" obchodů a v každém koupit jednu, dvě věci, než jít do obchoďáku a tam to vzít všechno na jeden zátah. 

1. Zdravá výživa
Tady mám jasno, mým top obchodem je taková sámoška, kterou najdete jenom u nás v zapadákově, nikde jinde byste ji nenašli. Neznám oficiální název toho obchodu, ale když tam jdu, tak jdu prostě ke Kendíkovi. Sídlí v Dunaji. To je tak všechno, co se k tomu dá říct. Není to vyloženě obchod jenom se zdravou výživou, ale mají tam obří regál, kde si stoprocentně vyberu. Nakupuju tu všechno od žitného chleba přes sójové vločky až po lněnou vlákninu. Někdy i lněné a slunečnicové semínko, protože se tu dají sehnat doopravdy obří balení (i 500 g).

2. Drogerie
Dlouho jsem milovala D&M, vzhledem k tomu, že mám členskou kartičku, tak i často můžu mít slevové knížky. Taky mají hezký letáky a a vychází jim časopis, který mi chodí do schránky, za což jsem vděčná, protože jinak bych se u snídaně nudila. Ale pravdou je, že Rossmann je prostě levnější. A já jsem jenom chudá studentka, takže do D&M už chodím jenom cíleně za slevama, anebo pokud sháním něco, co u Rossmanna nemají. Nikdy se mi moc nelíbilo, jak to u Rossmanna vypadá trochu jako ve skladišti, ale na rozdíl od D&M oceňuju, že si tu vždycky můžu v klidu všechnu kosmetiku vyzkoušet, očuchat deodoranty a prozkoumat etikety, aniž by mi za zadkem stál sekuriťák a nešmíroval, jestli náhodou něco neukradnu.

(zdroj: inkkc.com)

3. Fashion store
Nebudu tu plácat zbytečný omáčky, vítězem na plný čáře je H&M! Už když jsem byla malá a občas jsme jely se ségrou a s mámou na nákupy do Prahy, H&M byl obchod, kde jsem si vždycky vybrala a za to jsem ho vždycky milovala. A potom, úžasná zpráva, H&M se bude otevírat i u nás. Jooo! No, nebudu se snažit přijít na to, kolik kousků z mýho šatníku je odtud, to vám spíš řeknu další důvod, proč tenhle obchod zbožňovat nade vše. Zkrátka a dobře, vybere si tu každý. Je tu oddělení s nejnovější a "nejvíce stylovou" kolekcí, oblečení pro normální nošení, společenské, XXL, teen kolekce (teen je sice normálně 13 - 19, ale já tu jejich teen beru jako 12 - 15), slevy, spodní prádlo, doplňky, kosmetika, dětské, pánské,... A hlavně pravděpodobnost, že budete mít s někým stejné oblečení, není zas tak vysoká. Pokud tedy nenakupujete v "nejvíc stylový" kolekci. Love it!

4. Sport store
Hlavně vzhledem k tomu, že jsem věčně na mizině, tak preferuju Decathlon. Mají široký sortiment, ne nadarmo se holt tomuhle krámu u nás říká "ten obchode, jak tam prodávaj jachty a koně". Samozřejmě tam ani jedno nemaj, ale ať už děláte jakýkoliv sport, myslím, že si vyberete. Oblečení je tu kvalitní a to myslím vážně, nejlepší jsou podle mě jejich super sací tílka za 179,- a všech barvách duhy. V blízké době (než utratním všechny pracně ušetřené/vydělané peníze) si plánuju koupit boty na běhání, ale rozhodla jsem se pro Niky, takže po těch se budu muset rozhlídnout někde jinde.

Tak si říkám, že 4 je tam blbý číslo, ale bohužel si nic jinýho nekupuju, takže to budete muset překousnout ;)

1 komentář:

  1. Já jsem dřív taky velmi ráda nakupovala, ale v poslední době mě to nejak přešlo :-)

    OdpovědětVymazat